Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15428
Назва: | A survey on the strategies of teaching chinese characters to foreign students |
Інші назви: | Опитування щодо стратегій навчання китайських ієрогліфів іноземним студентам |
Автори: | Yao Bing |
Ключові слова: | teaching Chinese as a foreign language research summary teaching Chinese characters навчання китайської мови як іноземної вивчення китайських ієрогліфів резюме дослідження |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University |
Бібліографічний опис: | Yao Bing A survey on the strategies of teaching chinese characters to foreign students / Yao Bing // South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University. Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 299-308. |
Короткий огляд (реферат): | Based on the recent academic articles on the teaching strategies of Chines Characters intended for foreign students, this paper sorts out and integrates the research status of the teaching strategies of Chinese Characters, Chinese being a foreign language, in terms of four aspects: teaching theory, teaching mode, teaching thought, and teaching method. At the same time, according to the investigation of relevant literature, it is found out that the teaching strategies of Chinese characters (Chinese as a foreign language) are developing in the direction of scientific, refined and practical issues. У статті з'ясовано стратегії навчання китайських ієрогліфів, з точки зору чотирьох аспектів: теорія викладання, режим навчання, навчальна думка, і навчально-методичний процес. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15428 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yao Bing.pdf | 7.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.