Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15385
Title: | Бінарна лекція як засіб формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Authors: | Нівня, Ганна Олександрівна Nivnya, Hanna Oleksandrivna |
Keywords: | бінарна лекція навчально-пізнавальна діяльність студенти навчання у вищій школі мотивація навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Нівня Г. О. Бінарна лекція як засіб формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Г. О. Нівня // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 61-64. |
Abstract: | Для максимальної демократизації спілкування лекторів і студентів доцільним буде поєднання форматів бінарна лекція та круглий стіл. В такому випадку здобувачі із самого початку дискусії будуть приймати активну участь в обговоренні зазначених проблемних питань. Бінарна лекція, як і традиційна, складається із вступної, основної, та заключної частин. На основну частину припадає наукова дискусія, а у заключній частині активно задіяні студенти, оскільки їм пропонується висловити власну думку щодо зазначеної на лекції проблеми. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15385 |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nivnya Hanna Oleksandrivna2022.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.