Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15385
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нівня, Ганна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Nivnya, Hanna Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T10:59:49Z | - |
dc.date.available | 2022-07-18T10:59:49Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Нівня Г. О. Бінарна лекція як засіб формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Г. О. Нівня // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 61-64. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15385 | - |
dc.description.abstract | Для максимальної демократизації спілкування лекторів і студентів доцільним буде поєднання форматів бінарна лекція та круглий стіл. В такому випадку здобувачі із самого початку дискусії будуть приймати активну участь в обговоренні зазначених проблемних питань. Бінарна лекція, як і традиційна, складається із вступної, основної, та заключної частин. На основну частину припадає наукова дискусія, а у заключній частині активно задіяні студенти, оскільки їм пропонується висловити власну думку щодо зазначеної на лекції проблеми. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | бінарна лекція | uk |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | навчання у вищій школі | uk |
dc.subject | мотивація навчально-пізнавальної діяльності студентів | uk |
dc.title | Бінарна лекція як засіб формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nivnya Hanna Oleksandrivna2022.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.