Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15189
Назва: | Психологія смисложиттєвого розвитку особистості: [монографія] |
Автори: | Фурман, Анатолій Анатолійович Foorman, Anatoliy Anatoliyоvych |
Ключові слова: | монографія смисложиттєва сфера особистості смислоформа сенсосмисловий розвиток особистості самоздійснення архітектоніка смислотворення психологічна рефлексія о буття людини ціннісно-смисловий вимір сенсосфера життя світогляд психологічне пізнання рефлексивне осмислення дійсності психосмислове пізнання методологування |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Одеський національний політехнічний унніверситет; Тернопільський національний економічний університет |
Бібліографічний опис: | Фурман А. А. Психологія смисложиттєвого розвитку особистості: [монографія] / А. А. Фурман. – Тернопіль: ТНЕУ, 2017. – 508 с. |
Короткий огляд (реферат): | Монографію присвячено теоретико-методологічному обґрунтуванню смисложиттєвої сфери особистості як системи свідомісних організованостейжиттєактивності, що впорядковує її інтенційні та потенційні запити, засвідчує повномірне осягнення себе і дійсності, становить екзистенційне осереддя її персоніфікованого буття. Детально розглядаються вособистіснені смислоформи, що утворюють визначальний спосіб реалізації суб’єктом життєдіяльності свого покликання йупорядковують вітакультурний простір власного самоздійснення, стимулюють обрання унікального шляху-програми саморозгортання у ситуаціях буденності. Сенсосмисловий розвиток особистості витлумачується з позицій та інтелектуальних засобів компетентного методологування як закономірне розпросторення проблемномодульної миследіяльності від актів поіменування та поцінування до діяльно-креативного і рефлексивного оволодіння нею навколишньою дійсністю й усвідомлення своєї присутності у світі та виходу на неозорі горизонти самотворення, що викристалізовується увчинках осмислення буття й осенсовування життя. Для дослідників загальнолюдських смислів і персоніфікованих сенсів як конституювального підґрунтя розвитку особистості, котра вдосконалюється в індивідуальному способі-вчиненні життєздійснення, заснованому на чіткому розумінні власних цінностей і цілей, пріоритетів і значень, які гармонізують її взаємостосунки з довкіллям у смисловій поліфонії соціокультурного повсякдення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15189 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Foorman Anatoliy Anatoliyоvych 2017.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.