Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15189
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Foorman, Anatoliy Anatoliyоvych | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T15:49:19Z | - |
dc.date.available | 2022-06-27T15:49:19Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Фурман А. А. Психологія смисложиттєвого розвитку особистості: [монографія] / А. А. Фурман. – Тернопіль: ТНЕУ, 2017. – 508 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15189 | - |
dc.description.abstract | Монографію присвячено теоретико-методологічному обґрунтуванню смисложиттєвої сфери особистості як системи свідомісних організованостейжиттєактивності, що впорядковує її інтенційні та потенційні запити, засвідчує повномірне осягнення себе і дійсності, становить екзистенційне осереддя її персоніфікованого буття. Детально розглядаються вособистіснені смислоформи, що утворюють визначальний спосіб реалізації суб’єктом життєдіяльності свого покликання йупорядковують вітакультурний простір власного самоздійснення, стимулюють обрання унікального шляху-програми саморозгортання у ситуаціях буденності. Сенсосмисловий розвиток особистості витлумачується з позицій та інтелектуальних засобів компетентного методологування як закономірне розпросторення проблемномодульної миследіяльності від актів поіменування та поцінування до діяльно-креативного і рефлексивного оволодіння нею навколишньою дійсністю й усвідомлення своєї присутності у світі та виходу на неозорі горизонти самотворення, що викристалізовується увчинках осмислення буття й осенсовування життя. Для дослідників загальнолюдських смислів і персоніфікованих сенсів як конституювального підґрунтя розвитку особистості, котра вдосконалюється в індивідуальному способі-вчиненні життєздійснення, заснованому на чіткому розумінні власних цінностей і цілей, пріоритетів і значень, які гармонізують її взаємостосунки з довкіллям у смисловій поліфонії соціокультурного повсякдення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Одеський національний політехнічний унніверситет; Тернопільський національний економічний університет | uk |
dc.subject | монографія | uk |
dc.subject | смисложиттєва сфера особистості | uk |
dc.subject | смислоформа | uk |
dc.subject | сенсосмисловий розвиток особистості | uk |
dc.subject | самоздійснення | uk |
dc.subject | архітектоніка смислотворення | uk |
dc.subject | психологічна рефлексія о буття людини | uk |
dc.subject | ціннісно-смисловий вимір | uk |
dc.subject | сенсосфера життя | uk |
dc.subject | світогляд | uk |
dc.subject | психологічне пізнання | uk |
dc.subject | рефлексивне осмислення дійсності | uk |
dc.subject | психосмислове пізнання | uk |
dc.subject | методологування | uk |
dc.title | Психологія смисложиттєвого розвитку особистості: [монографія] | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики практичної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Foorman Anatoliy Anatoliyоvych 2017.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.