Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14952
Назва: | Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів |
Інші назви: | Methods for diagnosing the level of formation of project skills of students-choreographers |
Автори: | Batiuk, Nataliya Orestivna Батюк, Наталія Орестівна |
Ключові слова: | проектні уміння студенти-хореографи констатувальний експеримент project skills choreographer students ascertaining experiment |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка · |
Бібліографічний опис: | Батюк Н. О. Методика діагностики рівня сформованості проектних умінь студентів-хореографів / Н. О. Батюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 57-66. - |
Короткий огляд (реферат): | Визначено особливості використання методу проектів в практиці викладання хореографічного мистецтва. Акцентується увага на педагогічній спрямованості проєктної діяльності студентів-хореографів, що навчаються у педагогічних вищах. Розкрито сутність поняття "проектні уміння студентів-хореографів". Peculiarities of using the project method in the practice of teaching choreographic art are determined. Emphasis is placed on the pedagogical orientation of the project activities of students-choreographers studying at pedagogical universities. The essence of the concept "project skills of students-choreographers" is revealed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14952 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Batiuk Nataliya Orestivna 2018.pdf | 137.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.