Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14892
Title: | Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості |
Authors: | Гордієнко-Митрофанова, І. В. |
Keywords: | дидактичні ігри-маніпулятиви когнітивні модальності маніпулятиви |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Гордієнко-Митрофанова І. В. Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 44-50. |
Abstract: | Стаття присвячена характеристики дидактичних ігор-маніпулятивів та їх впливу на когнітивні модальності особистості учня молодшої й середньої школи. В порівнянні з іншими предметними іграми основу ігор-маніпулятивів складає навчально-ігровий матеріал – маніпулятиви, який передбачає ручні дії з ним – маніпуляції (від лат. manipulatio – ручний прийом, дія; звідси й походить назва), в ході яких: залучається тактильна пам'ять учнів, яка притаманна більшості школярів молодших і середніх класів і яка здебільшого нехтується вчителями; активізується кінестетична когнітивна модальність учнів, яка в більшості молодших школярів є розвинутою, але не активованою в навчанні; засвоюється матеріалізована форма дії. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14892 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hordienko-Mytrofanova.pdf | 534.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.