Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко-Митрофанова, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-10T11:10:41Z | - |
dc.date.available | 2022-05-10T11:10:41Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Гордієнко-Митрофанова І. В. Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 44-50. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14892 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена характеристики дидактичних ігор-маніпулятивів та їх впливу на когнітивні модальності особистості учня молодшої й середньої школи. В порівнянні з іншими предметними іграми основу ігор-маніпулятивів складає навчально-ігровий матеріал – маніпулятиви, який передбачає ручні дії з ним – маніпуляції (від лат. manipulatio – ручний прийом, дія; звідси й походить назва), в ході яких: залучається тактильна пам'ять учнів, яка притаманна більшості школярів молодших і середніх класів і яка здебільшого нехтується вчителями; активізується кінестетична когнітивна модальність учнів, яка в більшості молодших школярів є розвинутою, але не активованою в навчанні; засвоюється матеріалізована форма дії. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дидактичні ігри-маніпулятиви | uk |
dc.subject | когнітивні модальності | uk |
dc.subject | маніпулятиви | uk |
dc.title | Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hordienko-Mytrofanova.pdf | 534.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.