Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14838
Назва: | Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації |
Автори: | Мілова, Маргарита Миколаївна Milova, Margaryta Mykolayvna |
Ключові слова: | імпровізація комплексний підхід навчання імпровізації етапи навчання принципи навчання |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації / М. М. Мілова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 109-112. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається питання навчання майбутніх учителів іноземної мови основам імпровізації. Автор робить наголос на принципах і етапах навчання, детермінує його характер і форму, надає приклади практичних завдань з формування навичок імпровізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14838 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Milova.pdf | 549.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.