Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мілова, Маргарита Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Milova, Margaryta Mykolayvna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-04T13:59:26Z | - |
dc.date.available | 2022-05-04T13:59:26Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Мілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації / М. М. Мілова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 109-112. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14838 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається питання навчання майбутніх учителів іноземної мови основам імпровізації. Автор робить наголос на принципах і етапах навчання, детермінує його характер і форму, надає приклади практичних завдань з формування навичок імпровізації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | імпровізація | uk |
dc.subject | комплексний підхід | uk |
dc.subject | навчання імпровізації | uk |
dc.subject | етапи навчання | uk |
dc.subject | принципи навчання | uk |
dc.title | Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Milova.pdf | 549.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.