Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМілова, Маргарита Миколаївна-
dc.contributor.authorMilova, Margaryta Mykolayvna-
dc.date.accessioned2022-05-04T13:59:26Z-
dc.date.available2022-05-04T13:59:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації / М. М. Мілова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 109-112.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14838-
dc.description.abstractУ статті розкривається питання навчання майбутніх учителів іноземної мови основам імпровізації. Автор робить наголос на принципах і етапах навчання, детермінує його характер і форму, надає приклади практичних завдань з формування навичок імпровізації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectімпровізаціяuk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjectнавчання імпровізаціїuk
dc.subjectетапи навчанняuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.titleЕтапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Milova.pdf549.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.