Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14833| Назва: | Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета |
| Автори: | Ломонова, М. Ф. |
| Ключові слова: | дидактичні принципи зміст навчального предмету принцип інтерпретації |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета / М. Ф. Ломонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 95-99. |
| Короткий огляд (реферат): | Характеризуються герменевтичні основи побудови змісту і програми експериментального курсу з фізичної культури. Обґрунтовуються дидактичні принципи добору змісту і побудови герменевтико орієнтованої програми курсу з фізичної культури. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14833 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lomonova.pdf | 532.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.