Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомонова, М. Ф.-
dc.date.accessioned2022-05-04T13:45:58Z-
dc.date.available2022-05-04T13:45:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛомонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета / М. Ф. Ломонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 95-99.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14833-
dc.description.abstractХарактеризуються герменевтичні основи побудови змісту і програми експериментального курсу з фізичної культури. Обґрунтовуються дидактичні принципи добору змісту і побудови герменевтико орієнтованої програми курсу з фізичної культури.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectзміст навчального предметуuk
dc.subjectпринцип інтерпретаціїuk
dc.titleПринцип інтерпретації у змісті навчального предметаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomonova.pdf532.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.