Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14795
Назва: Діагностика виявлення рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників
Інші назви: Diagnosing the level of the influence of students’ community tolerance on first-year learners’ adaptation
Автори: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Паскаль, Олена Вікторівна
Paskal, Olena Viktorіvna
Ключові слова: толерантність
міжособистісні відносини
адаптація першокурсника
студентський колектив
tolerance
interpersonal relations
first-year students’ adaptation
students’ community
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Колбіна Л. А. Діагностика виявлення рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників / Л. А. Колбіна, О. В. Паскаль // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(1). - С. 90-94.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює необхідність діагностики рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників. У статті наводяться результати дослідження рівня впливу толерантності студентського колективу, які можуть бути використані для більш ефективного і адресного вирішення проблем адаптації першокурсників до навчання у ЗВО. Мета статті полягає в діагностичному виявленні рівня адаптації в першокурсників до студентського колективу, сформованості толерантності в якості особистісної характеристики та проведення аналізу його результатів. The article highlights the need to diagnose the level of the influence of students’ community tolerance on first-year learners’ adaptation. The paper presents the results studying the level of influence of students’ community tolerance, which can be used for a more effective and targeted solution to the problems of first-year students’ adaptation for further study in higher education institutions. The purpose of the article is to diagnostically identify the level of first-year learners’ adaptation to students’ community, the formation of tolerance as a personal characteristic and analysis of its results. It is found out that the adaptation of a first-year student to study in higher education institution should be considered as a process of their entry into a new social environment (university staff, academic group), assimilation and reproduction of social norms and values inherent in this environment, mastery of relevant roles and functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14795
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolbina Liudmyla Anatoliivna 2021.pdf140.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.