Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14795
Назва: | Діагностика виявлення рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників |
Інші назви: | Diagnosing the level of the influence of students’ community tolerance on first-year learners’ adaptation |
Автори: | Колбіна, Людмила Анатоліївна Kolbina, Liudmyla Anatoliivna Паскаль, Олена Вікторівна Paskal, Olena Viktorіvna |
Ключові слова: | толерантність міжособистісні відносини адаптація першокурсника студентський колектив tolerance interpersonal relations first-year students’ adaptation students’ community |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Колбіна Л. А. Діагностика виявлення рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників / Л. А. Колбіна, О. В. Паскаль // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(1). - С. 90-94. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює необхідність діагностики рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників. У статті наводяться результати дослідження рівня впливу толерантності студентського колективу, які можуть бути використані для більш ефективного і адресного вирішення проблем адаптації першокурсників до навчання у ЗВО. Мета статті полягає в діагностичному виявленні рівня адаптації в першокурсників до студентського колективу, сформованості толерантності в якості особистісної характеристики та проведення аналізу його результатів. The article highlights the need to diagnose the level of the influence of students’ community tolerance on first-year learners’ adaptation. The paper presents the results studying the level of influence of students’ community tolerance, which can be used for a more effective and targeted solution to the problems of first-year students’ adaptation for further study in higher education institutions. The purpose of the article is to diagnostically identify the level of first-year learners’ adaptation to students’ community, the formation of tolerance as a personal characteristic and analysis of its results. It is found out that the adaptation of a first-year student to study in higher education institution should be considered as a process of their entry into a new social environment (university staff, academic group), assimilation and reproduction of social norms and values inherent in this environment, mastery of relevant roles and functions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14795 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогічних технологій початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolbina Liudmyla Anatoliivna 2021.pdf | 140.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.