Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14772| Назва: | Професійна підготовка магістрів гуманітарного профілю: компетентнісний підхід | 
| Інші назви: | Professional training of masters in the humanities: a competency approach | 
| Автори: | Галіцан, Ольга Анатоліївна Halitsan, Olha Anatoliivna Койчева, Тетяна Іванівна Koycheva, Tetyana Ivanivna Осипова, Тетяна Юріївна Osipova, Tetyana Yuryivna  | 
| Ключові слова: | магістри гуманітарні спеціальності професійний розвиток компетентнісний підхід детермінанти Master’s degree students humanities professional development competence-based approach determinants  | 
| Дата публікації: | 2020 | 
| Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | 
| Бібліографічний опис: | Галіцан О. А. Професійна підготовка магістрів гуманітарного профілю: компетентнісний підхід / О. А. Галіцан, Т. І. Койчева, Т. Ю. Осипова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 30(1). - С. 24-27. | 
| Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює специфіку професійної підготовки магістрів гуманітарних спеціальностей у координатах компетентнісного підходу. Мета статті полягала у специфікації компетентнісного підходу як оптимальної наукової платформи для професійного становлення магістра гуманітарного профілю. Дослідження здійснено з використанням таких наукових методів: аналіз та систематизація, генералізація та порівняння наукової інформації з різних джерел (довідково-нормативних, дисертаційно-монографічних, психологопедагогічних, методично-емпіричних); контент-аналіз програм підготовки магістрів у закладах вищої освіти; концептуалізація наукових положень компетентнісного підходу в контексті підготовки магістрів гуманітарного профілю. he paper deals with the issue of Master’s degree students training in terms of a competencebased approach. The aim of the research is to specify the competence-based approach as an optimal scientific platform for these students’ professional development. The following research methods have been used in the study: analysis and systematization, generalization and comparison of scientific data; content analysis of Master’s degree students curricula; conceptualization of scientific provisions of the competence-based approach in the context of Master’s degree students training. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14772 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Halitsan Olha Anatoliivna 2020.pdf | 145.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.