Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14656
Назва: | Розвиток освітніх компетентностей та наскрізних умінь учнів під час впровадження державного стандарту базової середньої освіти у ЗЗСО І-ІІІ ступенів – Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» |
Автори: | Зубрицька, С. П. |
Ключові слова: | освітні компетентності реформування освіти інновації в освіті професійно-особистісне становлення вчителів Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» саморозвиток педагога |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
Бібліографічний опис: | Зубрицька С. П. Розвиток освітніх компетентностей та наскрізних умінь учнів під час впровадження державного стандарту базової середньої освіти у ЗЗСО І-ІІІ ступенів – Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» / С. П. Зубрицька // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 6-7. |
Короткий огляд (реферат): | Наскрізний процес виховання, готовність до інновацій – це професійні цінності вчителя Нової української школи, педагогів Нерубайської об’єднаної територіальної громади, які гуманістичні за своєю сутністю та зосереджують у собі широкий спектр всіх духовних цінностей суспільства. Управління професійним саморозвитком педагога у Нерубайській об’єднаній територіальній громаді орієнтоване, по-перше, на інтереси й потреби педагога (інновації, нововведення, авторські програми, результативні педагогічні технології, програми професійного саморозвитку); по-друге, на інтереси педагогічної спільноти (передовий педагогічний досвід); по-третє, на інтереси соціуму (концепція розвитку освіти, програма модернізації, інструктивно-методичні листи). Визначено, що професійний саморозвиток фахівців може реалізовуватися за напрямами самоствердження, самовдосконалення та самоактуалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14656 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zubrytska S. 2022.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.