Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14656| Title: | Розвиток освітніх компетентностей та наскрізних умінь учнів під час впровадження державного стандарту базової середньої освіти у ЗЗСО І-ІІІ ступенів – Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» | 
| Authors: | Зубрицька, С. П. | 
| Keywords: | освітні компетентності реформування освіти інновації в освіті професійно-особистісне становлення вчителів Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» саморозвиток педагога  | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради | 
| Citation: | Зубрицька С. П. Розвиток освітніх компетентностей та наскрізних умінь учнів під час впровадження державного стандарту базової середньої освіти у ЗЗСО І-ІІІ ступенів – Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» / С. П. Зубрицька // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 6-7. | 
| Abstract: | Наскрізний процес виховання, готовність до інновацій – це професійні цінності вчителя Нової української школи, педагогів Нерубайської об’єднаної територіальної громади, які гуманістичні за своєю сутністю та зосереджують у собі широкий спектр всіх духовних цінностей суспільства. Управління професійним саморозвитком педагога у Нерубайській об’єднаній територіальній громаді орієнтоване, по-перше, на інтереси й потреби педагога (інновації, нововведення, авторські програми, результативні педагогічні технології, програми професійного саморозвитку); по-друге, на інтереси педагогічної спільноти (передовий педагогічний досвід); по-третє, на інтереси соціуму (концепція розвитку освіти, програма модернізації, інструктивно-методичні листи). Визначено, що професійний саморозвиток фахівців може реалізовуватися за напрямами самоствердження, самовдосконалення та самоактуалізації. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14656 | 
| Appears in Collections: | 2022 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zubrytska S. 2022.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.