Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14477
Назва: | Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент |
Автори: | Цимбалару, Анжеліка |
Ключові слова: | педагогічне проектування педагогічний моніторинг освітній простір шкільне середовище |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Цимбалару А. Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент / А. Цимбалару // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 93-99. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначені показники аналізу змін шкільного освітнього середовища як суб’єктивної реальності. Автор презентує інструментарій вимірювання зміни шкільного освітнього середовища як одного з параметрів результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14477 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsymbalaru.pdf | 833.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.