Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбалару, Анжеліка-
dc.date.accessioned2022-04-07T13:50:00Z-
dc.date.available2022-04-07T13:50:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЦимбалару А. Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент / А. Цимбалару // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 93-99.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14477-
dc.description.abstractУ статті визначені показники аналізу змін шкільного освітнього середовища як суб’єктивної реальності. Автор презентує інструментарій вимірювання зміни шкільного освітнього середовища як одного з параметрів результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectпедагогічний моніторингuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectшкільне середовищеuk
dc.titleІнструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонентuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsymbalaru.pdf833.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.