Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14470
Назва: | Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі |
Інші назви: | Teaching foreign language professional interaction in the linguo-didactic com-municative and cognitive paradigm |
Автори: | Каменська, Ірина Борисівна Kamenska, Iryna Borysivna |
Ключові слова: | комунікативно-когнітивний підхід принципи навчання іншомовна професійна взаємодія the communicative-cognitive approach educational principles foreign language professional interaction |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Каменська І. Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі / І. Б. Каменська // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 191-194. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються принципи комунікативно-когнітивного підходу до навчання дорослих професійно-орієнтовані іноземній мові з метою визначення шляхів їхньої адаптації до умов навчання майбутніх менеджерів іншомовній професійній взаємодії. The article analyzes principles of the communicative-cognitive approach to teaching professional English to adult learners aimed at determining ways of their adaptation to conditions of teaching foreign language professional interaction to future managers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14470 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
I.B. Kamenska 2009.pdf | 86.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.