Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаменська, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorKamenska, Iryna Borysivna-
dc.date.accessioned2022-04-07T13:22:37Z-
dc.date.available2022-04-07T13:22:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКаменська І. Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі / І. Б. Каменська // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 191-194.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14470-
dc.description.abstractУ статті аналізуються принципи комунікативно-когнітивного підходу до навчання дорослих професійно-орієнтовані іноземній мові з метою визначення шляхів їхньої адаптації до умов навчання майбутніх менеджерів іншомовній професійній взаємодії. The article analyzes principles of the communicative-cognitive approach to teaching professional English to adult learners aimed at determining ways of their adaptation to conditions of teaching foreign language professional interaction to future managers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectкомунікативно-когнітивний підхідuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectіншомовна професійна взаємодіяuk
dc.subjectthe communicative-cognitive approachuk
dc.subjecteducational principlesuk
dc.subjectforeign language professional interactionuk
dc.titleНавчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигміuk
dc.title.alternativeTeaching foreign language professional interaction in the linguo-didactic com-municative and cognitive paradigmuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
I.B. Kamenska 2009.pdf86.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.