Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14323
Назва: | Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках |
Інші назви: | Peculiarities of psychological diagnostics of children’s emotional state at the lessons |
Автори: | Дацун, О. В. |
Ключові слова: | діагностичні процедури емоційність емоційні стани надійність тесту psychodiagnostic procedures emotionality emotional states test reliability |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Дацун О. В. Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках / О. В. Дацун // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 109-111. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто деякі аспекти проблематики розробки та застосування психодіагностичних процедур. Визначені проблемні аспекти дослідження емоційного стану дитини стосовно тієї чи іншої сторони її спілкування чи діяльності. Запропонована методика дослідження емоційного стану дітей на уроках. The article analyzes some aspects of development and application of psychodiagnostic procedures. The author touches upon some problem aspects of investigating children's emotional state concerning some aspects of his her communication or activity; suggests the method of testing children's emotional state at the lessons. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14323 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O.V. Datsun 2009.pdf | 84.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.