Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДацун, О. В.-
dc.date.accessioned2022-03-30T08:24:02Z-
dc.date.available2022-03-30T08:24:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДацун О. В. Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках / О. В. Дацун // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 109-111.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14323-
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі аспекти проблематики розробки та застосування психодіагностичних процедур. Визначені проблемні аспекти дослідження емоційного стану дитини стосовно тієї чи іншої сторони її спілкування чи діяльності. Запропонована методика дослідження емоційного стану дітей на уроках. The article analyzes some aspects of development and application of psychodiagnostic procedures. The author touches upon some problem aspects of investigating children's emotional state concerning some aspects of his her communication or activity; suggests the method of testing children's emotional state at the lessons.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectдіагностичні процедуриuk
dc.subjectемоційністьuk
dc.subjectемоційні станиuk
dc.subjectнадійність тестуuk
dc.subjectpsychodiagnostic proceduresuk
dc.subjectemotionalityuk
dc.subjectemotional statesuk
dc.subjecttest reliabilityuk
dc.titleОсобливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на урокахuk
dc.title.alternativePeculiarities of psychological diagnostics of children’s emotional state at the lessonsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.V. Datsun 2009.pdf84.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.