Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14322
Назва: | Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів |
Інші назви: | The theory of social cognition in substantivation of social and perceptive training of teachers |
Автори: | Гера, Т. |
Ключові слова: | психологічний механізм соціального пізнання соціально-перцептивні уміння педагога міжособистісне спілкування спілкування вчителя з учнями psychological mechanism of social cognition interpersonal communication socio-perceptual skills of the teacher teacher's communication with students |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Гера Т. Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів / Т. Гера // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 105-109. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано психологічний механізм соціального пізнання. На основі теоретичного узагальнення особливостей перцептивної організації соціального пізнання розроблено алгоритм поетапного формування адекватних соціально-перцептивних умінь педагога. Аргументовано доцільність соціально-перцептивного тренінгу в процесі професійної підготовки і перепідготовки вчителів. The article analyzes a psychological mechanism of social cognition. On the basis of theoretical generalizing features of perceptive organization of social cognition the algorithm of the stage-by-stage forming of adequate teacher’s social and perceptive abilities is developed. The author proves expedience of the training in the process of professional teachers’ preparing and retraining. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14322 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
T.І. Gera 2009.pdf | 104.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.