Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14113
Назва: | Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності |
Інші назви: | Stimulating the self-development of future teachers as a pedagogical condition for the formation of professional mobility |
Автори: | Китайська, О. А. |
Ключові слова: | саморозвиток самооцінка професійна мобільність self-development self-estimation professional mobility |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Китайська О. А. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності. / О. А. Китайська // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 70-73. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті значення процесу саморозвитку майбутніх вчителів на формування професійної мобільності, його механізми: рефлексія, самооцінка, самоорганізація, а також етапи. The article considers the essence of self-development of future teachers in formation of professional mobility; describes its mechanisms: reflection, self-estimation and self-organization; analyzes its stages. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14113 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O.A. Kitayska 2009.pdf | 86.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.