Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14113
Title: | Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності |
Other Titles: | Stimulating the self-development of future teachers as a pedagogical condition for the formation of professional mobility |
Authors: | Китайська, О. А. |
Keywords: | саморозвиток самооцінка професійна мобільність self-development self-estimation professional mobility |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Китайська О. А. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності. / О. А. Китайська // Наука і освіта. – 2009. – №4. – С. 70-73. |
Abstract: | У статті розглянуті значення процесу саморозвитку майбутніх вчителів на формування професійної мобільності, його механізми: рефлексія, самооцінка, самоорганізація, а також етапи. The article considers the essence of self-development of future teachers in formation of professional mobility; describes its mechanisms: reflection, self-estimation and self-organization; analyzes its stages. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14113 |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
O.A. Kitayska 2009.pdf | 86.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.