Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14094
Назва: | Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки |
Автори: | Черток, Л. П. |
Ключові слова: | вища та неперервна освіта тенденції розвитку освіти інтегративні процеси здобутки та невирішені проблеми Болонського процесу |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Черток Л. П. Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки / Л. П. Черток // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 74-77. |
Короткий огляд (реферат): | У 80-90 роках минулого століття перед розвиненими країнами Європи постає необхідність адекватної відповіді економічним та соціальним викликам часу в галузі вищої та неперервної освіти. Виокремлюються певні тенденції реформаторського руху в Європі – демократизація та масифікація освіти, її варіативний, багаторівневий характер, інтегративні процеси, тощо. Ці тенденції лягли в основу документів Болонської Декларації, завдання якої, починаючи з 1999, поступово та з різною мірою успішності втілюються в національні системи освіти країн-учасниць. Підсумки першого десятиріччя Болонського процесу, що висвітлені Європейською конференцією міністрів освіти (березень 2010), дають змогу схарактеризувати сучасний стан освіти цих країн у контексті Європейської інтеграції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14094 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chertok 2012.pdf | 545.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.