Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14094
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черток, Л. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T07:51:37Z | - |
dc.date.available | 2022-03-22T07:51:37Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Черток Л. П. Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки / Л. П. Черток // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 5. – С. 74-77. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14094 | - |
dc.description.abstract | У 80-90 роках минулого століття перед розвиненими країнами Європи постає необхідність адекватної відповіді економічним та соціальним викликам часу в галузі вищої та неперервної освіти. Виокремлюються певні тенденції реформаторського руху в Європі – демократизація та масифікація освіти, її варіативний, багаторівневий характер, інтегративні процеси, тощо. Ці тенденції лягли в основу документів Болонської Декларації, завдання якої, починаючи з 1999, поступово та з різною мірою успішності втілюються в національні системи освіти країн-учасниць. Підсумки першого десятиріччя Болонського процесу, що висвітлені Європейською конференцією міністрів освіти (березень 2010), дають змогу схарактеризувати сучасний стан освіти цих країн у контексті Європейської інтеграції. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вища та неперервна освіта | uk |
dc.subject | тенденції розвитку освіти | uk |
dc.subject | інтегративні процеси | uk |
dc.subject | здобутки та невирішені проблеми Болонського процесу | uk |
dc.title | Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі у період з 1999 по 2010 роки | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chertok 2012.pdf | 545.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.