Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1382
Назва: | Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Інші назви: | Formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge |
Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Ключові слова: | системність знань професійно-педагогічні знання модель педагогічні умови етапи експериментальна методика майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів consistency of knowledge professional and pedagogical knowledge model stages experimental methods future preschool educators |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Кононенко, Н. В. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Вячеславівна Кононенко; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше визначено модель формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що містить педагогічні умови (інтеграція змісту навчальних дисциплін за базовими педагогічними поняттями, що відображають властивості предмета майбутньої професійної діяльності вихователя; наявність дослідницьких завдань, що вимагають розгляду варіативності педагогічних явищ відповідно до їх функцій у майбутній професійній діяльності вихователя; надання студентам вільного вибору в процесі проектування педагогічних ситуацій з майбутньої професійної діяльності вихователя і способів її здійснення) та етапи (адаптовно-орієнтувальний, структурно-функційний, системно-інтегрувальний етапи) їх опрацювання. The model enabling the formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge has been determined for the first time in the dissertation; it comprises pedagogical conditions (integration of the contents of academic disciplines based on the pedagogical notions which reflect properties of the subject of preschool educator’s future profession; presence of the research tasks which require consideration of variability of pedagogical phenomena according to their functions within preschool educator’s future professional activity; giving students a free choice in the process of modeling pedagogical situations within preschool educator’s future professional activity and ways of its realization) and stages (adaptive-orientational, structural-functional, system-integrating) of its processing. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1382 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kononenko.pdf | 213.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.