Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1382
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-28T12:37:14Z | - |
dc.date.available | 2019-01-28T12:37:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кононенко, Н. В. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Вячеславівна Кононенко; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1382 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше визначено модель формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що містить педагогічні умови (інтеграція змісту навчальних дисциплін за базовими педагогічними поняттями, що відображають властивості предмета майбутньої професійної діяльності вихователя; наявність дослідницьких завдань, що вимагають розгляду варіативності педагогічних явищ відповідно до їх функцій у майбутній професійній діяльності вихователя; надання студентам вільного вибору в процесі проектування педагогічних ситуацій з майбутньої професійної діяльності вихователя і способів її здійснення) та етапи (адаптовно-орієнтувальний, структурно-функційний, системно-інтегрувальний етапи) їх опрацювання. The model enabling the formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge has been determined for the first time in the dissertation; it comprises pedagogical conditions (integration of the contents of academic disciplines based on the pedagogical notions which reflect properties of the subject of preschool educator’s future profession; presence of the research tasks which require consideration of variability of pedagogical phenomena according to their functions within preschool educator’s future professional activity; giving students a free choice in the process of modeling pedagogical situations within preschool educator’s future professional activity and ways of its realization) and stages (adaptive-orientational, structural-functional, system-integrating) of its processing. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | системність знань | uk |
dc.subject | професійно-педагогічні знання | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | етапи | uk |
dc.subject | експериментальна методика | uk |
dc.subject | майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів | uk |
dc.subject | consistency of knowledge | uk |
dc.subject | professional and pedagogical knowledge | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | stages | uk |
dc.subject | experimental methods | uk |
dc.subject | future preschool educators | uk |
dc.title | Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | uk |
dc.title.alternative | Formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kononenko.pdf | 213.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.