Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13650
Назва: Підхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школі
Автори: Гузик, М. П.
Ключові слова: компетентнісний підхід
шкільна освіта
розвиток національної політики
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гузик М. П. Підхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школі / М. П. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 169-173.
Короткий огляд (реферат): Поняття "компетентнісний підхід" до шкільної освіти прийшло до нас зовсім недавно. В офіційних документах, що віддзеркалюють стратегію розвитку національної політики в галузі навчання, розвитку і виховання учнів, воно з'явилось тільки на початку цього століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13650
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khuzyk (pidkhid).pdf580.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.