Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13650
Назва: | Підхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школі |
Автори: | Гузик, М. П. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід шкільна освіта розвиток національної політики |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гузик М. П. Підхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школі / М. П. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 169-173. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття "компетентнісний підхід" до шкільної освіти прийшло до нас зовсім недавно. В офіційних документах, що віддзеркалюють стратегію розвитку національної політики в галузі навчання, розвитку і виховання учнів, воно з'явилось тільки на початку цього століття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13650 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khuzyk (pidkhid).pdf | 580.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.