Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузик, М. П.-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:43:22Z-
dc.date.available2022-02-04T13:43:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГузик М. П. Підхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школі / М. П. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 169-173.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13650-
dc.description.abstractПоняття "компетентнісний підхід" до шкільної освіти прийшло до нас зовсім недавно. В офіційних документах, що віддзеркалюють стратегію розвитку національної політики в галузі навчання, розвитку і виховання учнів, воно з'явилось тільки на початку цього століття.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectшкільна освітаuk
dc.subjectрозвиток національної політикиuk
dc.titleПідхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khuzyk (pidkhid).pdf580.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.