Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13533
Назва: | Improving pedagogical support for the process of forming preschoolers’ social skills |
Інші назви: | досконалення педагогічного супроводу процесу формування соціальних умінь дошкільників |
Автори: | Лесіна, Тетяна Миколаївна Lesina, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | professional competence preschool teacher preschooler senior social skills social health of the child of preschool age професійна компетентність вихователя дошкільного віку, майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів соціальні навички соціальне здоров'я дитини дошкільного віку |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univer |
Бібліографічний опис: | Lesina Т. М. Improving pedagogical support for the process of forming preschoolers’ social skills / Т. М. Lesina // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 160-167. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with game activities. It is focused on the issues regarding the development of senior preschool-aged children’s social skills. As a result of the generalization of the scientific foundation on improving the vocational training of future educators of preschool educational institutions there was determined the urgency of the problem. On the basis of self-reflection experience there was developed a strategy of productive training targeted to the future educators. У статті йдеться про ігрову діяльність. Зосереджено на питаннях розвитку соціальних навичок дітей старшого дошкільного віку. В результаті узагальнення наукової основи з удосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів визначено актуальність проблеми. На основі досвіду саморефлексії розроблена стратегія продуктивного навчання, орієнтована на майбутніх вихователів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13533 |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tetiana Mykolaivna Lesina.pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.