Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13008
Назва: | Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи |
Інші назви: | Formation of leadership qualities in future teachers of future art in conducting and choral aspect on the example of Odessa choral school |
Автори: | Гетманець, Наталя Юріївна Hetmanets, Natalia Линенко, Алла Францівна Lynenko, Alla Frantsevna |
Ключові слова: | лідерство управлінець диригентсько-хорова підготовка лідерські якості Одеська хорова школа |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Гетманець Н. Ю. Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи / Н. Ю. Гетманець, А. Ф. Линенко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2021. - №37. – С. 23-27. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва – формуванню лідерських якостей у контексті диригентсько-хорової підготовки. У статті розглядаються такі основні теоретичні засади до формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в диригентськохоровому аспекті, як володіння широким спектром професійних компетентностей, зокрема, курс диригентсько-хорової підготовки. Виявлено фактори наявності лідерських якостей у системі хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Виокремлено декілька типів лідерів за різними науково-педагогічними підходами сучасних науковців Одеської хорової школи як яскравого представника міжнародного хорового руху. Виявлено основні критерії формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в системі диригентсько-хорової підготовки. Встановлені основні складники, які впливають на успішність взаємодії керівника хорового колективу з учасниками хору. Висвітлено основні риси творчої та педагогічної взаємодії між керівником, хористами та слухачем. Виокремлено основні персоналії встановлення Одеської хорової школи як окремої мистецько-виконавської школи в системі музично-педагогічної освіти. Висвітлено постать хормейстера-диригента К. Пігрова та його послідовників у персоналіях. Виявлено основні педагогічні принципи в роботі К. Пігрова з хоровим колективом як фундаментальний підхід до формування лідерських якостей майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. Узагальнено основні педагогічні принципи роботи з учнями та студентами продовжувача традицій К. Пігрова – Д. Загрецького. Виявлено нові вимоги до майбутнього керівника хорового колективу – опанування нових суміжних видів педагогічної діяльності. Встановлено основні методи формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13008 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гетманець Н.Ю..pdf | 153.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.