Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13008Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гетманець, Наталя Юріївна | - | 
| dc.contributor.author | Hetmanets, Natalia | - | 
| dc.contributor.author | Линенко, Алла Францівна | - | 
| dc.contributor.author | Lynenko, Alla Frantsevna | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-11-16T10:19:54Z | - | 
| dc.date.available | 2021-11-16T10:19:54Z | - | 
| dc.date.issued | 2021 | - | 
| dc.identifier.citation | Гетманець Н. Ю. Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи / Н. Ю. Гетманець, А. Ф. Линенко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2021. - №37. – С. 23-27. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13008 | - | 
| dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва – формуванню лідерських якостей у контексті диригентсько-хорової підготовки. У статті розглядаються такі основні теоретичні засади до формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в диригентськохоровому аспекті, як володіння широким спектром професійних компетентностей, зокрема, курс диригентсько-хорової підготовки. Виявлено фактори наявності лідерських якостей у системі хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Виокремлено декілька типів лідерів за різними науково-педагогічними підходами сучасних науковців Одеської хорової школи як яскравого представника міжнародного хорового руху. Виявлено основні критерії формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в системі диригентсько-хорової підготовки. Встановлені основні складники, які впливають на успішність взаємодії керівника хорового колективу з учасниками хору. Висвітлено основні риси творчої та педагогічної взаємодії між керівником, хористами та слухачем. Виокремлено основні персоналії встановлення Одеської хорової школи як окремої мистецько-виконавської школи в системі музично-педагогічної освіти. Висвітлено постать хормейстера-диригента К. Пігрова та його послідовників у персоналіях. Виявлено основні педагогічні принципи в роботі К. Пігрова з хоровим колективом як фундаментальний підхід до формування лідерських якостей майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. Узагальнено основні педагогічні принципи роботи з учнями та студентами продовжувача традицій К. Пігрова – Д. Загрецького. Виявлено нові вимоги до майбутнього керівника хорового колективу – опанування нових суміжних видів педагогічної діяльності. Встановлено основні методи формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk | 
| dc.subject | лідерство | uk | 
| dc.subject | управлінець | uk | 
| dc.subject | диригентсько-хорова підготовка | uk | 
| dc.subject | лідерські якості | uk | 
| dc.subject | Одеська хорова школа | uk | 
| dc.title | Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи | uk | 
| dc.title.alternative | Formation of leadership qualities in future teachers of future art in conducting and choral aspect on the example of Odessa choral school | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Гетманець Н.Ю..pdf | 153.67 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.