Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13008
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гетманець, Наталя Юріївна | - |
dc.contributor.author | Hetmanets, Natalia | - |
dc.contributor.author | Линенко, Алла Францівна | - |
dc.contributor.author | Lynenko, Alla Frantsevna | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T10:19:54Z | - |
dc.date.available | 2021-11-16T10:19:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гетманець Н. Ю. Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи / Н. Ю. Гетманець, А. Ф. Линенко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2021. - №37. – С. 23-27. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13008 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва – формуванню лідерських якостей у контексті диригентсько-хорової підготовки. У статті розглядаються такі основні теоретичні засади до формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в диригентськохоровому аспекті, як володіння широким спектром професійних компетентностей, зокрема, курс диригентсько-хорової підготовки. Виявлено фактори наявності лідерських якостей у системі хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Виокремлено декілька типів лідерів за різними науково-педагогічними підходами сучасних науковців Одеської хорової школи як яскравого представника міжнародного хорового руху. Виявлено основні критерії формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в системі диригентсько-хорової підготовки. Встановлені основні складники, які впливають на успішність взаємодії керівника хорового колективу з учасниками хору. Висвітлено основні риси творчої та педагогічної взаємодії між керівником, хористами та слухачем. Виокремлено основні персоналії встановлення Одеської хорової школи як окремої мистецько-виконавської школи в системі музично-педагогічної освіти. Висвітлено постать хормейстера-диригента К. Пігрова та його послідовників у персоналіях. Виявлено основні педагогічні принципи в роботі К. Пігрова з хоровим колективом як фундаментальний підхід до формування лідерських якостей майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. Узагальнено основні педагогічні принципи роботи з учнями та студентами продовжувача традицій К. Пігрова – Д. Загрецького. Виявлено нові вимоги до майбутнього керівника хорового колективу – опанування нових суміжних видів педагогічної діяльності. Встановлено основні методи формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk |
dc.subject | лідерство | uk |
dc.subject | управлінець | uk |
dc.subject | диригентсько-хорова підготовка | uk |
dc.subject | лідерські якості | uk |
dc.subject | Одеська хорова школа | uk |
dc.title | Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи | uk |
dc.title.alternative | Formation of leadership qualities in future teachers of future art in conducting and choral aspect on the example of Odessa choral school | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гетманець Н.Ю..pdf | 153.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.