Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1294
Назва: | Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки |
Інші назви: | Psychological peculiarities of self-concept developing of future social educators in professional training |
Автори: | Кірєєва, Уляна Валеріївна Kireyeva, Ulyana Valeriyivna |
Ключові слова: | самосвідомість особистість Я-концепція соціальний педагог професійне навчання саморозуміння емоційна рівновага впевненість у собі самотворчість самосознание consciousness personality self-concept social educator vocational training self-understanding emotional balance self-confidence self-creation |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Кірєєва, У. В. Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Уляна Валеріївна Кірєєва; наук. кер. А. В. Фурман; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційна робота присвячена вивченню проблеми розвитку позитивної Я-концепції соціальних педагогів у процесі професійного навчання. Запропонована модель розвитку позитивної Я-концепції студента у системі навчання у сучасному ВНЗ. Розроблена анкета виявлення психологічних особливостей розвитку Я-концепції студентів. Встановлено, що змістовні характеристики Я-концепції особистості майбутніх соціальних педагогів у цілому характеризуються неглибоким усвідомленням себе, нерозвиненим саморозумінням. Значна частина студентів не володіє позитивним самоставленням, достатньою впевненістю у собі та емоційною стійкістю, що перешкоджає розвитку позитивної Я-концепції. The thesis is devoted to studying the problems of positive self-concept social educators during training. The model of the development of a positive self-concept of students in the education system in the modern university. Developed questionnaire identifying psychological characteristics of self-concept of students. Established that the essential features of self-concept of future social educators in general are characterized by shallow knowledge of yourself undeveloped self. Much of the students does not have a positive self-understanding sufficient self-confidence and emotional stability, which prevents the development of a positive self-concept. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1294 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кірєєва Уляна Валеріївна.aref.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.