Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1294
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кірєєва, Уляна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Kireyeva, Ulyana Valeriyivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-14T13:29:36Z | - |
dc.date.available | 2019-01-14T13:29:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кірєєва, У. В. Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Уляна Валеріївна Кірєєва; наук. кер. А. В. Фурман; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1294 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота присвячена вивченню проблеми розвитку позитивної Я-концепції соціальних педагогів у процесі професійного навчання. Запропонована модель розвитку позитивної Я-концепції студента у системі навчання у сучасному ВНЗ. Розроблена анкета виявлення психологічних особливостей розвитку Я-концепції студентів. Встановлено, що змістовні характеристики Я-концепції особистості майбутніх соціальних педагогів у цілому характеризуються неглибоким усвідомленням себе, нерозвиненим саморозумінням. Значна частина студентів не володіє позитивним самоставленням, достатньою впевненістю у собі та емоційною стійкістю, що перешкоджає розвитку позитивної Я-концепції. The thesis is devoted to studying the problems of positive self-concept social educators during training. The model of the development of a positive self-concept of students in the education system in the modern university. Developed questionnaire identifying psychological characteristics of self-concept of students. Established that the essential features of self-concept of future social educators in general are characterized by shallow knowledge of yourself undeveloped self. Much of the students does not have a positive self-understanding sufficient self-confidence and emotional stability, which prevents the development of a positive self-concept. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | Я-концепція | uk |
dc.subject | соціальний педагог | uk |
dc.subject | професійне навчання | uk |
dc.subject | саморозуміння | uk |
dc.subject | емоційна рівновага | uk |
dc.subject | впевненість у собі | uk |
dc.subject | самотворчість самосознание | uk |
dc.subject | consciousness | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | self-concept | uk |
dc.subject | social educator | uk |
dc.subject | vocational training | uk |
dc.subject | self-understanding | uk |
dc.subject | emotional balance | uk |
dc.subject | self-confidence | uk |
dc.subject | self-creation | uk |
dc.title | Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of self-concept developing of future social educators in professional training | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кірєєва Уляна Валеріївна.aref.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.