Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12883
Назва: Глобалізація і глобальна освіта: проблеми та перспективи
Інші назви: Globalization and global education: problems and perspectives
Автори: Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Дін Юйцзін
Ding Yujing
Ключові слова: глобалізація
глобальна освіта
світорозуміння
освітня сфера
інноваційний процес
globalization
global education
worldview
innovation process
educational sphere
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Поплавська Т. М. Глобалізація і глобальна освіта: проблеми та перспективи / Т. М. Поплавська, Дін Юйцзін // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІV Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 21-22 травня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. І. Романенко (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. – С. 44-47.
Короткий огляд (реферат): Реалізуючи ідею глобалізації в освітній сфері, йде процес взаємодії національних систем освіти, універсалізації ряду освітніх вимог, характеристик і параметрів і формування глобальної системи освіти. Глобалізм представляє світорозуміння, що базується на баченні світу як єдиного цілого, а людства - як взаємопов'язаної світової спільноти, в якої загальнопланетарні характеристики превалюють і усвідомлюється причетність до загальнолюдських проблем і глобальних процесів. Implementing the idea of ​​globalization in the field of education, there is a process of interaction of national education systems, universalization of a number of educational requirements, characteristics and parameters and the formation of a global education system. Globalism is a worldview based on a vision of the world as a whole and of humanity as an interconnected world community in which global characteristics prevail and there is a sense of involvement in universal problems and global processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12883
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poplavska Tetiana Mykolaivna; Ding, Yujing 2021.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.