Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поплавська, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Poplavska, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.contributor.author | Дін Юйцзін | - |
dc.contributor.author | Ding Yujing | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-20T17:40:02Z | - |
dc.date.available | 2021-10-20T17:40:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Поплавська Т. М. Глобалізація і глобальна освіта: проблеми та перспективи / Т. М. Поплавська, Дін Юйцзін // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІV Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 21-22 травня 2021 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. І. Романенко (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. – С. 44-47. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12883 | - |
dc.description.abstract | Реалізуючи ідею глобалізації в освітній сфері, йде процес взаємодії національних систем освіти, універсалізації ряду освітніх вимог, характеристик і параметрів і формування глобальної системи освіти. Глобалізм представляє світорозуміння, що базується на баченні світу як єдиного цілого, а людства - як взаємопов'язаної світової спільноти, в якої загальнопланетарні характеристики превалюють і усвідомлюється причетність до загальнолюдських проблем і глобальних процесів. Implementing the idea of globalization in the field of education, there is a process of interaction of national education systems, universalization of a number of educational requirements, characteristics and parameters and the formation of a global education system. Globalism is a worldview based on a vision of the world as a whole and of humanity as an interconnected world community in which global characteristics prevail and there is a sense of involvement in universal problems and global processes. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | глобалізація | uk |
dc.subject | глобальна освіта | uk |
dc.subject | світорозуміння | uk |
dc.subject | освітня сфера | uk |
dc.subject | інноваційний процес | uk |
dc.subject | globalization | uk |
dc.subject | global education | uk |
dc.subject | worldview | uk |
dc.subject | innovation process | uk |
dc.subject | educational sphere | uk |
dc.title | Глобалізація і глобальна освіта: проблеми та перспективи | uk |
dc.title.alternative | Globalization and global education: problems and perspectives | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poplavska Tetiana Mykolaivna; Ding, Yujing 2021.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.