Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12624| Назва: | Особливості толерантності майбутніх педагогів на етапі первинної професіоналізації | 
| Інші назви: | Features of tolerance of future teachers at the stage of primary professionalization | 
| Автори: | Бутузова, Л. П. | 
| Ключові слова: | толерантність майбутніх педагогів процеси інтеграції глобалізація культур психологічні особливості толерантності globalization of cultures tolerance of future teachers integration processes psychological features of tolerance  | 
| Дата публікації: | 2010 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Бутузова Л. П. Особливості толерантності майбутніх педагогів на етапі первинної професіоналізації / Л. П. Бутузова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2010. – № 1. – С. 10-17. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті конкретизовано психологічну сутність толерантності як явища. Він демонструє деякі результати досліджень особливостей відображення різних типів про толерантність майбутніх учителів. Автор окреслює тенденції толерантного ставлення до різних соціальних груп студентів-викладачів залежно від їх статі та спеціалізація на етапі їхньої освіти у вищій школі. The article specifies psychological essence of tolerance as a phenomenon. It demonstrates some results of research on peculiarities of displaying different types of future teachers’ tolerance. The author outlines the tendencies of tolerant attitude towards different social groups of students-teachers depending on their gender and specialization on the stage of their education at a higher school. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12624 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2010 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Butuzova L. 2010.pdf | 124.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.