Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12624| Title: | Особливості толерантності майбутніх педагогів на етапі первинної професіоналізації | 
| Other Titles: | Features of tolerance of future teachers at the stage of primary professionalization | 
| Authors: | Бутузова, Л. П. | 
| Keywords: | толерантність майбутніх педагогів процеси інтеграції глобалізація культур психологічні особливості толерантності globalization of cultures tolerance of future teachers integration processes psychological features of tolerance  | 
| Issue Date: | 2010 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Бутузова Л. П. Особливості толерантності майбутніх педагогів на етапі первинної професіоналізації / Л. П. Бутузова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2010. – № 1. – С. 10-17. | 
| Abstract: | У статті конкретизовано психологічну сутність толерантності як явища. Він демонструє деякі результати досліджень особливостей відображення різних типів про толерантність майбутніх учителів. Автор окреслює тенденції толерантного ставлення до різних соціальних груп студентів-викладачів залежно від їх статі та спеціалізація на етапі їхньої освіти у вищій школі. The article specifies psychological essence of tolerance as a phenomenon. It demonstrates some results of research on peculiarities of displaying different types of future teachers’ tolerance. The author outlines the tendencies of tolerant attitude towards different social groups of students-teachers depending on their gender and specialization on the stage of their education at a higher school. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12624 | 
| Appears in Collections: | 2010 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Butuzova L. 2010.pdf | 124.72 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.