Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12439
Title: | Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища |
Authors: | Кавиліна, Ганна Костянтинівна Kavylina, Ganna Kostyantynivna Подгорна, Вікторія Віталіївна Podhorna, Victoria Vitaliіvna Герега, С. О. |
Keywords: | інклюзивна освіта психічний розвиток освітнє середовище діти з порушеннями зору освітня діяльність мовленнєвий розвиток |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова |
Citation: | Кавиліна Г.К., Подгорна В. В., Герега С. О. Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 72. Т. 2. С. 125-129. |
Abstract: | Розглянуто особливості формування інклюзивного освітнього середовища для дітей із порушеннями зору, спе- цифіка облаштування просторово-фізичного середовища, організація навчальної діяльності, вимоги до освітнього середовища та завдання розвитку мовленнєво-комунікативної, когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини. Мета роботи – визначити специфічні особливості організації навчальної діяльності дітей з порушенням зору; окреслити загальні вимоги до освітнього середовища; визначити завдання педагогічного впливу на мовлен нєво-комунікативну, когнітивну та емоційно-вольову сфери дитини з порушенням зору. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12439 |
Appears in Collections: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.