Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12439
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кавиліна, Ганна Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Kavylina, Ganna Kostyantynivna | - |
dc.contributor.author | Подгорна, Вікторія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Podhorna, Victoria Vitaliіvna | - |
dc.contributor.author | Герега, С. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T11:53:51Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T11:53:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кавиліна Г.К., Подгорна В. В., Герега С. О. Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 72. Т. 2. С. 125-129. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12439 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості формування інклюзивного освітнього середовища для дітей із порушеннями зору, спе- цифіка облаштування просторово-фізичного середовища, організація навчальної діяльності, вимоги до освітнього середовища та завдання розвитку мовленнєво-комунікативної, когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини. Мета роботи – визначити специфічні особливості організації навчальної діяльності дітей з порушенням зору; окреслити загальні вимоги до освітнього середовища; визначити завдання педагогічного впливу на мовлен нєво-комунікативну, когнітивну та емоційно-вольову сфери дитини з порушенням зору. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | психічний розвиток | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | діти з порушеннями зору | uk |
dc.subject | освітня діяльність | uk |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk |
dc.title | Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.