Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12386| Назва: | Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах |
| Автори: | Кияновський, А. О. |
| Ключові слова: | інтерактивні методи навчання гармонійно розвинена особистість початкові класи |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Кияновський А. О. Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах / А. О. Кияновський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 162-168. |
| Короткий огляд (реферат): | Одним з основних методичних інновацій у галузі освіти, є інтерактивні методи навчання. Слово „інтерактив" прийшло до нас з англійської мови "interact". „Inter"- це „взаємний", „act" – діяти. Інтерактивне навчання - діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя i учня. Метою інтерактивного навчання є – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Але ж переважна більшість учителів, як показує дослідження, не завжди розуміє його значення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12386 |
| Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kyianovskii.pdf | 216.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.