Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12386
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кияновський, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T10:00:07Z | - |
dc.date.available | 2021-09-09T10:00:07Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Кияновський А. О. Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах / А. О. Кияновський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 162-168. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12386 | - |
dc.description.abstract | Одним з основних методичних інновацій у галузі освіти, є інтерактивні методи навчання. Слово „інтерактив" прийшло до нас з англійської мови "interact". „Inter"- це „взаємний", „act" – діяти. Інтерактивне навчання - діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя i учня. Метою інтерактивного навчання є – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Але ж переважна більшість учителів, як показує дослідження, не завжди розуміє його значення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk |
dc.subject | гармонійно розвинена особистість | uk |
dc.subject | початкові класи | uk |
dc.title | Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kyianovskii.pdf | 216.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.