Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКияновський, А. О.-
dc.date.accessioned2021-09-09T10:00:07Z-
dc.date.available2021-09-09T10:00:07Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКияновський А. О. Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах / А. О. Кияновський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 162-168.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12386-
dc.description.abstractОдним з основних методичних інновацій у галузі освіти, є інтерактивні методи навчання. Слово „інтерактив" прийшло до нас з англійської мови "interact". „Inter"- це „взаємний", „act" – діяти. Інтерактивне навчання - діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя i учня. Метою інтерактивного навчання є – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Але ж переважна більшість учителів, як показує дослідження, не завжди розуміє його значення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectгармонійно розвинена особистістьuk
dc.subjectпочаткові класиuk
dc.titleІнтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyianovskii.pdf216.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.