Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12336
Назва: | Особливості розвитку Я-концепції майбутніх учителів початкових класів |
Інші назви: | Features of the development of the self-concept of future primary school teachers |
Автори: | Пеньковська, Н. М. |
Ключові слова: | Я-концепція самозвіт студенти I-concept self-report students |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Пеньковська Н. М. Особливості розвитку Я-концепції майбутніх учителів початкових класів / Н. М. Пеньковська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 11 Спецвип.: "Актуальні проблеми рекреаційної психології дитинства". – С. 120-124. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито аспекти вивчення особливостей розвитку Я-концепції у майбутніх вчителів початкових класів. Розкрито поняття Я-концепції та різницю між Я-концепцією та самозвітом. Представлено порівняльний аналіз особливостей розвитку Я-концепції майбутніх вчителів початкових класів на різних етапах навчання. The article reveals aspects of studying the peculiarities of the development of self-concept in future primary school teachers. The concept of self-concept and the difference between self-concept and self-report are revealed. A comparative analysis of the peculiarities of the development of the self-concept of future primary school teachers at different stages of education is presented. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12336 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Penkovskaya N. 2011.pdf | 371.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.