Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12317
Назва: | Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії |
Автори: | Велитченко, Леонід Кирилович Velytchenko, Leonid Kyrylovych |
Ключові слова: | педагогічна психологія вікова та педагогічна психологія педагогіка |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Велитченко Л. К. Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 16-19. |
Короткий огляд (реферат): | . The article illumines some features of pedagogical interaction as an element of teacher and pupil’s joint activity. The author demonstrates a possibility to use a scale of interactive parameters to evaluate the level of accordance of activity systems of teacher and students, which reflects the scale of intensity of pedagogical interactivity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12317 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Velytchenko.pdf | 148.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.