Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2021-09-08T09:23:59Z-
dc.date.available2021-09-08T09:23:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 16-19.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12317-
dc.description.abstract. The article illumines some features of pedagogical interaction as an element of teacher and pupil’s joint activity. The author demonstrates a possibility to use a scale of interactive parameters to evaluate the level of accordance of activity systems of teacher and students, which reflects the scale of intensity of pedagogical interactivity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна психологіяuk
dc.subjectвікова та педагогічна психологіяuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.titleКритеріальні аспекти педагогічної взаємодіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velytchenko.pdf148.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.