Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1192
Назва: | Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників |
Інші назви: | Pedagogical Factors of Senior Preschool-age Children Logical Thinking Development |
Автори: | Любченко, Інна Іванівна Lubchenko, Inna Ivanivna |
Ключові слова: | мислення логічне мислення старші дошкільники розвиток логічного мислення у старших дошкільників педагогічні умови thinking logical thinking senior preschool-age children senior preschool-age children logical thinking development pedagogical factors |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Любченко, І. І. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Інна Іванівна Любченко; наук. кер. Т. Д. Кочубей; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2014. – 318 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена проблемі розвитку логічного мислення у старших дошкільників. У дослідженні науково обґрунтовано педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників (взаємозв’язок змісту пізнавальної, мовленнєвої та ігрової діяльності дітей; наявність інформаційно-методичного супроводу розвитку логічного мислення дітей; занурення дітей в активну пізнавально-дослідницьку діяльність); визначено зміст поняття «логічне мислення у старших дошкільників», уточнено поняття «розумові операції»; виявлено критерії (гносеологічний, конструктивний, мовленнєво-мислительний, оцінно-рефлексивний). The thesis deals with the issue of senior preschool-age children logical thinking development. In the work the pedagogical factors of senior preschool-age children logical thinking development (interaction of children’s cognitive, speech and game activity content; presence of informational and methodical maintenance of children’s logical thinking development; children’s immersion into active cognitive and research activity) have been theoretically substantiated; the notion “senior preschool-age children logical thinking” has been defined; the notion “mental operations” has been specified; the criteria (gnoseological, constructive, speech and thinking, evaluative and reflexive) and the evaluative indicators have been determined; the levels of senior preschool-age children logical thinking development (sufficient, higher than satisfactory, satisfactory, low) have been characterized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1192 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Любченко Інна Іванівна.pdf | 9.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.