Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11357
Назва: | Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти |
Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Ключові слова: | інноваційна діяльність практика підготовки педагогічних кадрів педагогічні виші України |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Кононенко Н. В. Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи»], (Умань, 13-14 жовтня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 71-72. |
Короткий огляд (реферат): | Підготовку майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності вбачаємо у формуванні у них системної якості знань, яка, на відміну від міцності і усталеності професійно-педагогічних знань, базується на гнучкості і варіативності, логічній упорядкованості за визначеними просторово-часовими координатами і цілями професійної діяльності вихователя у дошкільному навчальному закладі. Системність професійно педагогічних знань майбутніх вихователів – це відображення особливого способу структурування психологічної і педагогічної інформації про сутність і природу дошкільного дитинства, закони і закономірності, принципи і напрямки розвитку дітей раннього і дошкільного педагогічними засобами, що фіксується у свідомості як цілісна органічна система взаємодії учасників педагогічного процесу, організована і спрямована власними діями вихователя. Важливою ознакою цієї якості знань виступає цілісність і структурованість уявлень про предмет і способи професійної діяльності вихователя; усталеність зв’язків між складовими педагогічного процесу; наявність інтегративної властивості педагогічного процесу (розвивати, навчати, виховувати дитину як особистість), що відсутня у кожного елемента окремо. Важливо, що формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти відбувається впродовж всього циклу професійно зорієнтованої підготовки і не прив’язано жорстко до певної навчальної дисципліни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11357 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Умань_2016_тези.pdf | 288.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.