Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11357| Назва: | Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти | 
| Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna  | 
| Ключові слова: | інноваційна діяльність практика підготовки педагогічних кадрів педагогічні виші України  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. | 
| Бібліографічний опис: | Кононенко Н. В. Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи»], (Умань, 13-14 жовтня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 71-72. | 
| Короткий огляд (реферат): | Підготовку майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності вбачаємо у формуванні у них системної якості знань, яка, на відміну від міцності і усталеності професійно-педагогічних знань, базується на гнучкості і варіативності, логічній упорядкованості за визначеними просторово-часовими координатами і цілями професійної діяльності вихователя у дошкільному навчальному закладі. Системність професійно педагогічних знань майбутніх вихователів – це відображення особливого способу структурування психологічної і педагогічної інформації про сутність і природу дошкільного дитинства, закони і закономірності, принципи і напрямки розвитку дітей раннього і дошкільного педагогічними засобами, що фіксується у свідомості як цілісна органічна система взаємодії учасників педагогічного процесу, організована і спрямована власними діями вихователя. Важливою ознакою цієї якості знань виступає цілісність і структурованість уявлень про предмет і способи професійної діяльності вихователя; усталеність зв’язків між складовими педагогічного процесу; наявність інтегративної властивості педагогічного процесу (розвивати, навчати, виховувати дитину як особистість), що відсутня у кожного елемента окремо. Важливо, що формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти відбувається впродовж всього циклу професійно зорієнтованої підготовки і не прив’язано жорстко до певної навчальної дисципліни. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11357 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Умань_2016_тези.pdf | 288.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.