Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11357
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кононенко, Наталія Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T08:32:24Z | - |
dc.date.available | 2021-05-05T08:32:24Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кононенко Н. В. Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи»], (Умань, 13-14 жовтня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 71-72. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11357 | - |
dc.description.abstract | Підготовку майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності вбачаємо у формуванні у них системної якості знань, яка, на відміну від міцності і усталеності професійно-педагогічних знань, базується на гнучкості і варіативності, логічній упорядкованості за визначеними просторово-часовими координатами і цілями професійної діяльності вихователя у дошкільному навчальному закладі. Системність професійно педагогічних знань майбутніх вихователів – це відображення особливого способу структурування психологічної і педагогічної інформації про сутність і природу дошкільного дитинства, закони і закономірності, принципи і напрямки розвитку дітей раннього і дошкільного педагогічними засобами, що фіксується у свідомості як цілісна органічна система взаємодії учасників педагогічного процесу, організована і спрямована власними діями вихователя. Важливою ознакою цієї якості знань виступає цілісність і структурованість уявлень про предмет і способи професійної діяльності вихователя; усталеність зв’язків між складовими педагогічного процесу; наявність інтегративної властивості педагогічного процесу (розвивати, навчати, виховувати дитину як особистість), що відсутня у кожного елемента окремо. Важливо, що формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти відбувається впродовж всього циклу професійно зорієнтованої підготовки і не прив’язано жорстко до певної навчальної дисципліни. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | практика підготовки педагогічних кадрів | uk |
dc.subject | педагогічні виші України | uk |
dc.title | Сучасні моделі виробництва знань у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Умань_2016_тези.pdf | 288.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.